Om allt det här e en dröm bäst du låter mig sova

hallå.
nu sitter jag och äter en underbar pastasallad m. kyckling!
kunde knappast sitta bättre i magen ;)
och samtidigt sitter jag och kollar på nelly,
och har naturligtvis hittat jeans jag vill ha (a)
är dock två olika modeller, eller samma, men olika.
så de är ett svårt val, vilka jag egentligen vill ha ;)
hihih.

senare ikv bäre iaf av till kopparnäs och jossan,
skulle jag tro :) vad vi då gör eller hittar på har jag
ingen aning om ännu ;>
de lä ju visa sig.
nu ska jag försöka få hjälp av min syster m. byxproblem!



JB Skinny Rip Jeans SEK 599, Jeane Blush - NELLY.COM JB Skinny Jeans SEK 599, Jeane Blush - NELLY.COM
frågan är då vilka, de är likadana, men med och utan revor typ ;>

puss/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0