Så jag väntar Och gör mig vän med sorgen.

hellu!
nu har jag nog nästan bestämmt mig,
jag tror det blir den dära klänningen på balen,
har pratat med människor hit och dit,
och dom flesta tycker jag ska ha den,
så de får nog bli så :)

jag och mamma har iaf nyss sett klart en film
som gick på tv "the wedding date" typ,
eller nått sånt :) rätt bra ändå.
sen nu började det en skräckis, som inte alls
såg ut att vara min typ, och jag tror min kära mor har somnar
dessutom ;) hoho.
satt och fundrade nyss på vad jag skulle hitta på imorgon,
jag vill att det ska bli bra väder, så vi kan fara ut på stugan,
och mysa på.
men det verkar inte som om det ska bli de förns typ tisdag??
de suger fettttt jävla hårt :(
så jag vet inte riktigt vad jag ska göra,
dock vet jag att jag inte ska sova bort hela jävla dagen,
utan ta mig upp i tid och fara och göra stallet :)
sen får jag se vad resten av dagen och kvällen bjuder på,
hör utav dig? :)

nu ska jag fortsätta vara social på msn med kikki och frida :)
pösss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0