Say what you want about me

hej,
det blev ingen sova när jag hade tänkt de -.-

för just när jag höll på att somna så kom sandy, daff, ludde och sebbe,

så ja ! de blev inte nå sånt ;>

iaf så for dom efter en timma eller nå, och då begav jag mig till stallet,

dock vare inge roligt att rida i detta väder :S så de blev bara en kort

tur typ ! sen så for jag hem och duschade, och åt taaacos ! _*

sen efter middagen somnade jag och sov i typ 1½ timma, hur skönt som hellst,

och väl behövligt.

sen nu kom jag nyss från hästen, har varit och nattat honom ^^

och är extremt sugen på godis :p men känns hel jobbigt att gå och köpa ;>

så jag vet inte.

ska iaf hitta på nå annat nu :}

pusshej


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0