tell me that i'm the one and only in your heart

go´morgon,
det blev inte en sån tidigt kväll för jag igår,
tror klockan blev typ halv 4 -.- möh.
iagf så är jag ändå hyffsat pigg nu ;o
otroligt nog.
det blir iaf inge lule idag heller ;p
kanske lika bra för mig, för jag har ändå
inga pengar ;p hehuh.
men bara två dar kvar nu tills barnbidraget
kommer iaf ;) hoho.

frida har fått klassfotot som vi tog förra
veckan, men seg som jag är så hade jag
glömt att skicka in att jag vill ha dom (n) ;p
iaf så skickade hon en bild på hure såg ut,
och ja, de såg ju inte så bra ut för min del -.-
hatar skolfoton !

nåja, ska strax fara och ge hästarna lunch ! ;>
sen blir väl dagen som den alltid brukar bli?
huhu.



puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0