Tiden har förändrat mig det känns som att glöden har slocknat

hellu,
skola om typ 40 minuter.
segt as hell.
dock har vi slöjd som sista lektion, så de funkar ändå (y) :)
sen blire nog stallet efter skolan, får se hur lill hästen mår ! :)
 förmodligen bra ! ;>
glömde bort att skriva igår att veterinären sa att de kunde vara
eppilepsi (stavning?) eller typ en tumör nånstans,
men de tycker jag låter alldeles för kryddat, jamena, han är ju
hur frisk som hellst annars, så lite överdrivet där va.
nåja,
har inte så mkt mer att komma med just nu.
får se vad dagen ger.

pösss.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag får c, jag skriver inge kul nåmera :( Men om jag tar bort den så kmr jag göra en ny efter ett tag, fast då kan jag inte ha namnet racerpottan nåmera. Och jag är racerpottan, och då måste jag heta något annat :(

2009-04-01 @ 07:57:23
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0