tillsammans är man mindre ensam.

helllu!
nåjo, då sitter jag hos far min nu och har ätit tårta och fika alldeles för mkt,
så jag tror helt ärligt att jag typ håller på att sprängas ;)
hoho.
iaf så kom syster med min balklänning äntligen idag, så nu är den hemma :D
eller snart iaf. greeeat.
vi har suttit och pratat om hur vi ska göra med mitt hår och sminkning osv,
blir nog bra det med ! ;>
sen så småpratade vi om examen också, fast det får nog bli en senare fråga.
snart ska jag iaf börja fara hemåt tror jag, känner att tröttheten börjar komma med stormsteg ! ;p
så ja,
det hära blir nog de sista inlägget för kvällen, för när jag kommer hem så äre så mycket annat
som ska göras :p haha.
nåja, nu ska jag vara lite social med dom tills jag börjar rulla !
godnatt på er senare.
puss

Kommentarer
Postat av: e

vem ska du gå med på balen? :)

2009-04-28 @ 23:45:28
Postat av: julia

sandy, anton sandberg.

2009-04-30 @ 23:18:21
URL: http://julialundkvist.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0