träffade han, och nu är han den enda i mina tankar.

hej.
det blev bara en dusch istället, blev alldeles för lat
för att börja spola upp vatten åallt ! :p
så nu är jag nyduschad, och trött ! :)
snart ska jag gå och borsta tänderna och sen krypa
ner i sängen och se lite tv innan jag somnar ;D
ska bli otroligt skönt, och jag känner att jag behöver inte en allt för sen
kväll, + att få sova ut !
och de är så skönt att det bara är fredag imorgon, jag har som inte förstått de än! :)
ljuvligt !
dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra imorgon, förut stallet och dedär som vanligt ;p
men på kvällen åså,
det återstår att se, och förmodligen kommer jag inte bli sysslolös..
och i värsta fall så har jag ett företag som ska vara klart tills typ på onsdag??
inge kul alltså.
nåja, nu känner jag hur trött jag håller på att bli, så jag ska gå och borsta tänderna
nu typ :)
pusss


linus tog sitt första dopp igår ;o

hejjjjj.

loppmarknad.

inhandlade mig ett par groteska sporrar ;o

bakning! :)

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0