tusen tankar, flera drömmar, en verklighet

heej !
då har jag just kommit hem från en TOPPEN kväll i antnäs m. en massa roligt folk ! ;D
går inte att beskriva vad kul jag har haft, sånna hära kvällar borda de finnas mer av.
en massa bilder har tagits också, men dom kommer nog senare ! ;>
det har iaf somsagt varit mycket folk, jag, olle, felix, dennis, emil, strand, robin, linus, lukas, grunk, mj, mikaela, tobbe, madde..
jag tror de var dom, skulle inte förvåna mig om jag har glömt nån ;)
hoho.
kan du inte säga annat än att jag titta lite mer på endel (a)
busigt julia.
men somsagt så har kvällen varit jätte roligt, det har spelats hög musik, druckits, dansats, och ja, de har
varit allmänt roligt! :)
och nu sitter jag här och min huvudvärk som jag fick idag på engelska fördjupningen är
inte bättre nu kan jag ju säga -.- hah. med de äre värt.
så nu ska jag kolla vilka bilder jag ska ha kvar och ha mig,
sen lägga in dom här, och sen vadra uppåt och ta bort sminket åallt sånt,
och sen äntligen få min skönhetssömn ;) hoho.
hoppas ni har haft en trevlig kväll, för de har absolut jag haft, den bästa på länge!
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0