vollyboll.

go´morgon,
jag har typ helt slut på rubriker för tillfället,
så nu får jag göra mina egna ett tag framöver ;>
hehu, kul ens?
iaf så pratade jag med jossan igår i telefon till
typ halv 12, åsså la jag på och gick och hämtade min tandborste,
då hinner jag bara börja borsta tänderna så ringer alex, så då
prata jag med han, fast han hörde typ it vad jag sa när jag borstade
tänderna ;>
iaf så typ kring 12 så lyckades jag lägga på med han, och då höll jag
just på att somna då daff börja smsa! haha :)
iaf så smsa jag bara lite med han sen ville jag verkligen sova ;>
och de fick jag.
dock är jag extremt trött idag ;o
ville inte alls stiga upp imorse, och hunden bara skällde hela tiden,
fyfan trodde jag skulle gå ner och slänga ut henne.
så de gjorde inte saken bättre.

nu är iaf allting packat till vollyboll tuneringen, och jag ska strax fara
till skolan, för där är jossan och ska sminka och fixa mitt hår (y)
great.
nej, borsta tänderna nu !

pussss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0