We are what we don't see.

go´kväll.
mja, då var kvällen över, och det
blev ju somsagt kopparnäs m. jossan,
men elin kom också, mkt kul :)
dock gjorde vi typ åssit,
satt och prata hela tiden ;p
sen kände jag att jag höll på att somna
sittandes i en stol, så det var lika bra att
jag började dra mig hemmåt,
och ja, här sitter jag nu, och försöker just
nu försöka komma på vad en låt heter,
men se vilken tur jag hade, för frida kom på
den :D och just nu håller hon på att ladda
hem den till mig, för jag är för feg för att
göra de nu (a)
hihi, tack <3
sjukt söt låt.

sen håller jag allmänt på att gå i taket
för att inte pixbox funkar, seriöst?
alltid då dom ska uppdatera ngt eller nå,
så gåre fel och de tar typ ett år innan det
är som vanligt igen -.-
möh.

nae, strax väntar sängen,
men först ska jag lägga in den söta låten! ;)



puss/j.

Kommentarer
Postat av: Siri

Älskar låten!!! ")

2009-04-19 @ 20:48:01
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0