when I lay my head to sleep, we are together in my dreams.

goddag,
då var skolan klar för iveckan, skönt så inåthelvete (y)
började med engelska, gick väl rätt bra, fick veta kriterierna till
provet vi har om typ en månad ;>
sen vare so, jaa.. jag och frida jobba typ inge.. men denna gång
vare mitt fel :(( jag var inte på humör, och bille göra allt annat förutom
att skriva, och frida blev arg på mig :( buhuu.
men jag ska gotttgöra henne på ngt sätt ;D
sen hade vi no, vikare...
vi kommer inte ha anna nå mer den hära terminen, så det betyder att
vi ska byta lärare och mentor igen !!
så idag hade vi en ganska bra vikarie som vi också kommer ha nästa vecka,
sen efter påsklovet får vi en annan vikarie, som vi förhoppningsvis får ha ett tag..
och som mentor så har annika fråga rektorn om håkan kan få gå in igen, ist
för att vi ska behöva få ännu en ny mentor, och det blir nog jobbigt för annika att
ha hela klassen själv ;p
så de snackades om de, sen bestämmde vi vad vi ska ha för utklädnad på vollybolltuneringen
på måndag ;>
sen vare bara engelska fördjupningen kvar, och den gick som den gick,
hehu.
men vi skulle översätta en text, och hon sa att de var bra gjort av mig (Y) höhöö.
nu ska jag strax gå till stallet, ingen är hemma så jag måste gå...
suck.
så jag ska bege mig nu så jag kommer hem nån gång också ;>

vad sker ikv? ;)
själv blire inge players night för mig, kändes mört ! :)
och frida mobbas för de. -.-

haha.
pusss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0