Will we think about tomorrow like we think about now?

hej :)
då var dagen skolveckan slut ! :D och gud så skönt!
dagen började m. engelska, och där fick vi veta vad vi fick på nationella !
jag klarade inte uppsatsen ;s
det var tydligen får kort, och sen hade jag missuppfattat vad man skulle skriva om, vad vare jag sa??
och på hela nationella blev det G- ..kunde ju naturligtvis har blivit bättre, men jag är nöjd över att jag fick godkänt iaf,
vilket betyder att det blir G i slutbetyg som minst sa hon,
men jag tvivlar ju starkt på att det höjs ;P haha.
sen lunch - so (vikarie) - no - engelska fördj.
och engelska fördjupningen är då den roligaste lektionen på VÄLDIGT länge,
vi hade vikarie där också, och sjukt vad kul de var!
för de första så åt vi upp alla Kristinas saltapinnar, tre paket (a) vi vet vars hon har sin gömma !
sen så började ante skrika en massa fucking ord till henne, och hon började säga typ;
sit down on your sorry ass !
sen började hon skratta åt ante när han började skrika, och jaa ! det var helt sjukt alltså ;D
men helvetes roligt,
sen sa hon att detta var en väldigt rolig lektion, fastän ni inte fick något gjort !
och då fråga vi om hon tyckte vi var hemska.. men då sa hon nae, att hon hade varit med om värre,
men att vi var väldigt charmiga ;)) kan ju fan inte annat än att hålla med ! (y)
jag hoppas verkligen att vi får ha henne mer !

nu kom jag nyss från duschen, och ska börja sminka mig såsmått,
och göra mig klar inför kvällen.

puss.


jag och frida hade allmänt roligt på so'n ;)



engelska fördjupninen ;) hahahah.

Kommentarer
Postat av: frida aka. humorkungen

min bild var mkt finare! :D

2009-04-24 @ 16:59:15
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, NIIIIIINA !

2009-04-24 @ 17:18:06

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0