Will you come and take your chance

godkväll..
mja, det blev inte mycket av denna kväll,
vilket kan behövas ibland också ! :)
sjukt skönt att inte känna att man måste
plugga till nå ! :d
frida skicka den hemska examens låten,
(friends forever) och jag lyssnar på den
allt för mkt, men jag måste fan vänja mig :o
jag får rysningar varje gång jag hör den,
och så ser jag mig examen framför mig....
usch så hemskt.
kunde inte tiden ha stannat i typ höstas? (a)
uschusch..
nu vet jag inte om jag ska sätta mig och se
morgan pålsson, eller om jag ska gå upp
till sängen och mysa,
jag måst upp imorgon bitti och typ mocka
åde i stallet på morgnen, eftersom jag far
till lule på kvällen ;P
om inte någon snäll förälder gör de ? (A)
hoho.
jag tror morgan får vänta, han är ändå så söt _*
hihih.
ska gå och fjäska lite för mamma min ;)
pusss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0