You are the apple of my eye.

hallå :)
kvällen har smygit sig på,
och jag är trött som en sengångare ;>
kanske inte så konstigt, har trottsallt varit ute
istortsett hela dagen ;) stolt .
kvällen har iaf bestått av film här framför datorn,
"blades of glory" blev de, har dock sett den förut,
men den gick hem iaf ^^

strax väntar min sköna säng ;)
ska ta sovmorgon imorgon tror jag,
kändes skönt och behövligt !

som avslutning så bjuder jag på en ny låt jag har hittat ;)
hiho,



"It's been so long
that I haven't seen your face
I'm Tryna be strong
But the strength I have is washing away
it wont be long before i get you by my side
And just hold you, tease you, squeeze you
Tell you what's been on my mind"


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0