you´ll be the prince and I´ll be the princess.

hallå :)
just nu sitter jag hos syster i piteå,
hela karonken är här, dvs.
jag, mamma, glenn, pappa, josse,
hennes fredrik, åsså jessica och tobbe :)
trevligt trevligt!
vi har nyss käkat en massa gott fika ;)
satt gott i magen,
hoho.
men ja, jag blev datorsugen, och satte mig
här ist :) haha.

och imorgon äre skola, tro mig,
jag är inte det minsta taggad, fyfan.. :(
tillbaka till alla prov och läxor och helvete,
och jag tror att redan på tordag så har vi
matte nationella, det stod det i min mobil
iaf, vad för slaga vet jag dock inte ;p
lä nog visa sig.

mööh,
jag vet inte vad jag ska göra, dom sitter
och pratar skotrar, och jag förstår ändå
ingenting ;d
hehu.
nåja, måste rycka upp mig, och kolla
om det finns ngt annat jag kan göra :)
tihi.

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0