you make me feel so right.

hallå ;>
uppdateringen är dålig idag.
spenderade iaf 3 ½ timma i stallet :)
vet inte vad jag riktigt gjort, tiden bara flög iväg,
dock var han både busig och bråkig under ridninge,
men sen i hagen var han mysigare än mysigast :)
söthästen.
sen när jag kom hem hoppade jag i duschen,
sen vare middag.
och nu har jag just lekt med kameran liiite,
måste lyckas få en bild till headern,
men det är osett än om jag har lyckats ;p
heheuh.
annars ger jag upp, och tar en bild på ngt annat (y) :D
toho.
från de andra till de tredje är min moppe färdig att köra nu
tror jag ;o
batteriet är laddat, hjulen är pumpade, och jaa, kåpan är lagad (A):)
och för hoppningsvis blire inge ramla iår (a)
hoho.
nu väntar annat, vad vet jag inte..
men ngt.
pusss


Kommentarer
Postat av: sofia w

haha, nog kommer du ramla i år ;) fyfan vad jag kommer skratta ;)

2009-04-15 @ 21:03:28
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0