you´re everything

godmooorgon !
idag är det en sån hära sjukt trött dag,
kan lova att jag kommer somna på nån
lektion, vet inte vad de är..
somna ändå typ halv 12 ;>
åsså steg jag upp 10 i 7, och 10 över 7 var jag
klar, så då låg jag i sängen men höll på
att somna, vilket jag egentligen gärna hade
gjort, men då visste jag hur det skulle bli,
så därför gick jag ner hit nu, och prata med
frida om att vara trött ;) haha.
kulkul.
sen har jag druckigt varmchoklad _*
det satt fint !
snart måste jag dock gå och borsta tanderna,
och sen fara vidare till skolan..
detta kommer inte bli en kul dag, det känner jag på mig!
nåja, ikväll ska jag iaf gå och lägga mig då jag är
som tröttast, och inte sitta kvar, för igår när jag
gick och la mig hade jag piggnat till, och då somna
jag inte sådär skönt och direkt  >,< möh.
jaja,
tandborsten vare,
ha en bra dag, förutom du chiiiicken, om du läser dehär ;P

puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0