you´re the one and only.

tjah ;>
nu är jag inte riktigt, men nästan nyss
hemkommen från sofiaw ! :)
mkt trevligt, dock hade hon sprängade huvudvärk,
men jag tror de blev bättre med tiden? :D
vi höll iaf på att fixa och trixa med olika headers (stavning?)
till mig,
men dock var problemet att vi inte hade nå bilder :p
haha.
vi får hitta på nå snart igen söte ! :D
men änsålänge blev de bra, så nån dag nu framöver
kommer det bli fotosession på oss ;) hoho.
spännande.
sen tog jag iaf min blåa fara och for hemmåt,
och gissa vad, jag ramla inte nu heller ;)
som att jag börja bli haj på de hära ;D
haha !


nu strax väntar fan sängen, är trött som ett mongo,

helt seriöst. fyfan ;>

och det är renbäddat i sängen,

kommer sova som en prinsessa ! (a)


nåja, nog om allt.

puss


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0