You spin my head right round

godag,
nu har vi just kommit hem från stugan jag och mamma min ;>
trevligt hade vi, medans solen lyste villsäga :)
för när den försvann, blev jag taggad till 1000 på att fara hem,
så jag plocka ihop allt låste och var redo att ge mig av,
men när vi hade gått över isen och var påväg till bilen
så kom solen tillbaka (A)woops. 
mammsen gav mig ondöge ;) haha.
nu tror jag att jag ska vila ett tag innan jag börjar fara
till stallet :) rider nog senare ikv, men just nu känner jag
att jag behöver sova, solen tar kol på en ^^

hejs.

eftersom det har varit så varmt, så har det blivit lite skillnad på snön och isen, från igår till idag ^^



Kommentarer
Postat av: Frida

nejdå <3 ni är mina pinglor!

2009-04-13 @ 23:31:17
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0