you steal my heart.

hellu,
då var tisdag skoldag klar, skönt ;>
orkar iaf inte räkna upp allt som har hänt,
hoho.
dock på svenskan så satt jag frida och jossan
och prata om spöken, och att de har spökat
i både fridas och jossans hus.. jag fick rysningar
fulla ryggraden åallt :O:O
inte kul..
åsså började dom prata om att vi skulle leka
anden i flaskan på klassresan :o
jag vill inte :'(
en liten berättelse om vars vi ska på klassresa
kommer såsmåningom ;) spännande.
annars hare smidigt på, och strax ska jag dra till
stallet och göra klart allting där.
sen hem och duscha, och sen SKA jag göra en
tidig kväll ikväll har jag bestämmt mig för ;>
hoho.



armbrytar tävling på engelska fördjupningen ;)

frida skriver elaka saker..... :(

 /j.

Kommentarer
Postat av: frida aka. humorkungen

de gör jag inte :(

2009-04-21 @ 17:34:03
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0