A friend like you, Always makes it easy.

Frida Erica Sofi Lundqvist!
du far på lördag, inser du de?
du far och kommer vara borta i,
En månad - fyra veckor - 33 dar - 1980 timmar!


snuttan som att jag kommer sakna dig,
vem ska titta på mig med dom stora bruna ögonen  första skoldagen, och säga;
- det här är fan inte helt okej!

jag saknar dig redan.. ja de gör jag, sitter och tänker på
hur länge 1980 timmar är..
jag kommer gråta då jag ser kung fu- panda.
ska jag sitta ensammen nu och muppa framför datorn, och skratta åt ingenting?

ska räkna ner dagarna tills du kommer hem,
så som vi räknade ner till våra födelsedagar!

ha det så jätte kul i thailand snuttegumman,  och kom hem så jag känner igen dig,
bli it otillåtet brun!
älskar dig hjärtat! <3



och du.. passa dig på thai-boysen ;)


:')

/j.


Kommentarer
Postat av: din föralltid

jag gråter :( jag ska fan hem snabbt! Jag älskar dig mestmestmestmest <3

2009-08-04 @ 23:27:47
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0