all that you had is a fairytale.

hallllå!
ja, jag varnade ju för dålig uppdatering,
men såhär dålig trodde jag inte den skulle vara :o
men sanningen är den att efter sist jag skrev for vi ner till stan
vandrade där lite, jag hittade mig en tröja och en t-shirt typ för den delen!
sen så efter vi hade varit i stan från typ 10 till 4, så for vi vidare till Grönalund!
otroligt roligt det var att vara där, jag och jessica sprang omkring och åkte
karuseller hit och dit! kul somfan :D
sen kring 10, var mina fötter döda, hälarna har typ gått sönder, sjukt jävla ont
jag har.. man ska nog ha bra skor när man går omkring sådär mkt? haha.

vi tog iaf bussen hem då kring 10, åsså virrade vi omkring lite innen vi kom
till hotellet, och nu har jag suttit i korridoren och pratat med linus,
för jessica ville sova länge eftersom hon springer tjejmilen imorgon..
men jag och linus fick oss en trevlig pratstund iaf, saknar han förbannat
mkt nu, om de då är för att jag är längre bort eller så vet jag it.
men jag vet att jag ska träffa honom jävlat snarast! annars går jag i taket.
hah!
nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova, blir en tidig morgon imorgon också
men det är bara att bita ihop.
hoppas ni har haft en bra dag.
vi hörs
puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Frida

jo de har du rätt i, det är ändå jävligt likt:O hhahahahahahahahahahaha

2009-08-30 @ 11:03:53
URL: http://ffridapettersson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0