All your problems has gone away, but tomorrow when you wake up all your problems are back to stay.

Hejj!
ja, jag bor ju somsagt på jonsgården nu tills imorgon,
och nicke har tagit med sig sin dator, så jag är datorlös..
rent sagt ut förjävligt. fyfan!
har endast tven att sysselsätta mig med på kvällarna och nätterna.. tragiskt.

iaf, steg upp halv 10 imorse och det var kanonväder ute,
så jag och grace gick ut, gav hästarna vatten sen tog jag en solstol och satt
och sola, men det var jävulskt varmt, så då fråga jag om sofiaw ville följa med
till bruket och sola där, och visst ville hon de!
så hon kom till mig och sen for vi vidare dit och har endast legat och mått gott!
lekt med kamerorna och sådant. träffade elin och jossan också, länge sen ! :)

sen efter ett tag så for vi "hem" till jonsgården igen, och jag bjöd henne på middag,
nå så svårt som köttbullar, makaroner och sås (a) haha.
nå annat hade jag tyvärr inte att erbjuda. men mätta blev vi båda två.
sen for hon hem, för hon hade fotbollsträning, så jag gick ut till hästarna och
smörjde på lite gegga så dom slipper alla förfärliga djur! sen gick jag in och såg
en lysande jul, ändå kul film. men jag somnade! hehe.

sen for jag hem, sakande datorn, så tänkte att jag nog behövde sitta här lite,
så har lagt in lite bilder som är här nedanför. ska strax tillbaka dit..
så de blir ingen mer uppdatering förns jag kommer hem imorgon någongång.
puss!



<3










/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

vilka otroligt vackra bilder på mig -.- haha

2009-08-03 @ 21:12:52
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: bruden som överger dig :(

bäst för dig att du gör :( DU MÅSTE SKRIVA ETT INLÄGG HUR MKT DU KMR SAKNA MIG DÅ JAG FAR!!!! så jag känner att jag är älskad §1

2009-08-03 @ 22:01:48
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: bruden som överger dig :(

bäst för dig att du gör :( DU MÅSTE SKRIVA ETT INLÄGG HUR MKT DU KMR SAKNA MIG DÅ JAG FAR!!!! så jag känner att jag är älskad §1

2009-08-03 @ 22:01:49
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0