alla får ett val, det gäller bara att välja rätt!

hallå där!
somnade i hängmattan, och låg där tills klockan blev 6!
så otroligt skönt, det bästa köp vi någonsin gjort säger jag då bara.
sen nu har jag just gjort middag och tagit kort åde på allt jag köpte.
så allt är typ fint, känner för att duscha..
tror jag ska göra de, fan va skönt det är alltså (a)
nåja, ikväll blire då film för fullt!
ska se Kenny Begins vet jag iaf, sen kanske det blir nån mer om de hinns
med !
återstår att se.
nåja, köpen från idag vare!
puss.


mjukisbyxor från team sportia!


stopochväx till naglarna och en enkel liten mascara, bag size?;)
från åhlens.

bh och rakgelé från h&m.

örhängen från ur och penn!

trosor och leggings från vila!

mönstret på dom.

tröja från cubus, kommer bli en favorit!

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0