baby you showed me what living is for.

Hejhej!
jag sitter fortfarande hos linus.
fast nu har det hänt lite sen sist jag skrev.
först kom rantapää och så såg vi film med han, ingen aning om vad den hette.
sen så kom linus och dom andra fram till att dom skulle tälta, men först fara till kallax.
och då blev det lättare för mig att bara fara hem.
men jag for inte hem direkt, utan strosade runt på stan ett tag,
och fick med mig ett par trosor och en t-shirt.
bilder på de kommer senare :)
sen började det iaf att regna, så linus ringde och sa att dom inte skulle tälta.
så då bestämde vi iaf att jag skulle stanna kvar och sova hos honom ikväll.
men han är fortfarande kvar i kallax, så efter mycket mod och övertalande så vågade
jag gå hem hit själv, där hans mamma och martin är :)
var inte så farligt som jag trodde (a) haha.

nåja, nu ska jag sitta här och mögla ett tag, och hoppas på att linus inte dröjjer
värst länge till!:)
hoppas eran dag har varit bra.
vi hörs.
puss!


Från Piteå havsbad i söndags! :)


/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0