But these are the moments that I’m gonna remember most.

Hejhallå!

nu är jag hemma från luleå!

haft en mycket trevlig dag, med skratt osv. så som det brukar vara!

det hände somsagt inte så mycket igår, jag var ju själv hos linus ett tag,

mycket skämmigt om ni fråga mig, huvva vad jag kan vara rädd och blyg

framför föräldrar... men han kom iaf efter ungefär 45 minuter,

så då var jag räddad från de :) även fast han har supersöta föräldrar.

vi svammla på framför datorn, sen börja vi se en film, deep blue sea eller nå

sådant tror jag den hette. efter ett tag så kom grunk och fortsatte se den med oss.

sen nären var klar for han hem. och linus satt och spela ett tag, noerd ;)

haha. iaf sen såg vi tv ett tag, men linus somnade typ på soffan,
så vi sa tack och godnatt till tven, och gick istället ! och då var klockan bara 1 ;o
fast duktig som jag är så lyckas jag hålla han vaken med mitt pladder och de ena
med de andra, så efter två timmar med skratt och prat om allt möjligt så somnade
vi gott! sen vaknade vi somsagt där ikring 1, gick upp och åt frukost åallt sånt.

sen har jag legat och sett när han har spela, lika kul varje gång han blir sur ;)
då får ju iaf jag mig ett gott skratt, det är väl de som räknas? ;)
sen så tog jag iaf 18,20 bussen hem och nu sitter jag här och har nyss käkat
middag, och vet inte riktigt vad jag ska göra.. ska hoppa i duschen tror jag,
sen bara ta de lugnt resten av kvällen.. så får det nog bli :)
vi hörs!
puss.


i väntan på bussen...

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0