But whatever happens, I know I've got you.

Hej!
jag gick somsagt och la mig, och guud så skönt de var!

sov ungefär 1½ timma tror jag.. mindre kul iförsig.

men det var faktiskt värt det, för sådär trött har jag inte varit på länge.

hoppas bara på att jag kommer kunna somna ikväll också ;) hehe.


iaf, sen ringde linus åsså har jag legat och pratat med honom ett bra tag,

saknar han så otroligt mycket, även fast det bara är 4 dar sen jag var med han (a)

hoppas på att kunna fara dit nån dag iaf i helgen, får se om vi lyckas planera ihop
ngt åså, om inte han ska göra nå annat förstoss ;)


nu ska jag bara ta de lugnt fram tills ikväll då jag ska duscha och packa åallt

de dära för imorgon. sen verkligen försöka göra en någorlunda tidig kväll,

min väckarklocka kommer nämligen ringa på 06.00 :o

min buss går 07.26, och jag börjar 08.10 och går somsagt till halv 3..

fyfan! men de är bara att härda antar jag!

för nu äre 10 veckor kvar till nästa lov :(..


cruising i pite äre ju på lördag föressten, ngn som ska dit? ;)

nåja, slut kröjmat.

ska pyssla på me nå bilder nu.

puss! 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0