Couse with every kiss, And every hug You make me fall in love.

Hej!
vad sägs som en liten uppdatering, med undvikning av detaljer osv?

som sagt så äre inte så mycket datorsittande när jag är i lule.
men jag hade en trevlig kväll igår, vi var i bergnäset en sväng med frank,
elda lite åså, mycket mysigt.
sen började våran väg hemåt, och då kom även dennis och sara förbi en sväng,
pratstund med dom! väl inne så började linus spela sitt älskade spel och jag
bänkade mig framför tven, där jag också lyckades somna! min tidiga morgon
började visa sig tror jag.. haha !
efter ett tag vaknade jag av att linus hoppa på mig, vi låg bara i soffan och myste lite
innan linus själv höll på att somna då vi bestämde oss för att lämna soffan och bege
oss till sängen istället, och där somna vi båda två rätt snabbt ;)
och så otroligt skönt jag har sovit inatt, även fast jag fick ta filten som täcke nån gång..
hahah! sötnos.

imorse vakna vi båda kring 1, fast jag hade iochförsig varit halvaken ett tag då redan.
vi steg upp och gjorde frukost osv, sen har vi bara legat framför datorn hela dagen,
brottningsmatcher m.m.m.. dessvärre förlora jag igen.
nåja, sen skulle jag ta 18,20 bussen hem eftersom jag var 100% säker att det var
fredag idag, otroligt fel jag hade. när inte bussen hade kommit på 15 min, så fråga
jag vilken dag det var, och fick svaret lördag. ja, de var ju klart! de går ju inga bussar
på helgerna.. då blev det att ringa hem och dom skulle hämta mig.
linus for iväg till sina kompisar medans jag tänkte att jag skulle sitta och vänta,
fast det orkade jag inte, så jag började mot bergnäset i väntan på att skjutsen
skulle ringa och säga att han var i gäddvik, och jag tog mig ändå fram till kallaxrondellen
nästan, inte riktigt! stolt jag var måset jag säga, det är faktiskt en ganska lång bit att gå!

nåja, snabbt om ikväll då!
kom hem och sofiaw stressa mig som aldrig förr, vi skulle nämligen till pite
och cruisingen som väntade där, riktigt trevlig kväll måste jag säga.
även fast slutet blev lite långtråkigt.. :)
nu är jag tröttare än tröttast, och det dröjjer nog inte länge innan jag besöker
min älskade huvudkudde!
vi hörs.
puss!


varmt och skönt må ni tro! :)

(a)

den långa vandringen.. :)

julia lundkvist och sofia wiklund! :)<3

bilar bilar bilar, runt runt runt !

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

glöm inte fylle gubbarna som ville hälsa på i bilen ;)

2009-08-23 @ 11:14:19
Postat av: julia

söting!

2009-08-24 @ 22:24:10
URL: http://juliawiksten.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0