De sägas att man lär sig av sina misstag, men jag lärde mig inget utav dig.

hejhallå i de blå!
nyss sett klart filmen, kenny begins!
haha, den var faktiskt riktigt bra, kanske lite beroende på humorn åså,
men helt klart sevärd!
speciellet en scen, spola tillbaka flera gånger, och skratta så mycket så att
tårarna började rinna, haha. ojoj!
johan glans spelar;

johan; slår du till idag, får du en juicepress på köpet!
en annan snubbe slår han i ansiktet.
johan; AJ! onödigt.. slå en med glasögon..moget!

HAHAHA. asså, den scenen borda ni se. fyfan va kul!

nog pratat, ska nog snart börja dra mig mot sängen, ser ut att bli bra väder imorgon,
och då är jag mer än taggad på att sola eller nå, får väl se.
vill träffa linus också, var nästan en vecka sen jag var med han :(
ska försöka planera ihop nå tror jag.
nåja, sista inlägget för idag blire här.
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0