Den som talar illa om andra i din närvaro talar illa om dig i din frånvaro.

Hejhej!
nu närmar sig kvällen med stormsteg, och mammsen och glenn for nyss ut till
stugan. så ensammen är jag lämnad kvar.. fast än det är otroligt skönt ;)

såg att det är typ många som har facebook, så jag tänkte typ att, vafan då kan
ju jag med skaffa det, så svårt kan de ju inte vara , lite kul kanske att kolla vad andra
håller på med.. STORT misstag. jag fattar ingenting, och jag menar varenda bokstav
i ordet  i n g e n t i n g !
jag har bara tyckt överallt, så jag vet it ens vad jag har gjort..
fråga desperat efter hjälp från josse också (a)
iaf stängde iaf ner hela skiten, så får det kanske vara så ett tag tills jag tar nya tag i
den dära situationen..
istället ska jag nog byta om och senare ta mina stavar och gå ut på en promenad..
låter rätt så skönt om ni frågar mig.
senare ikväll ska jag bara ringa linus och fråga hur han har det i jokkmokk,
saknar han som en liten unge saknar tomten på julafton..

nog om allt.
vi hörs!
puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0