Du är de bästa jag har, de finaste jag vet, och de underbaraste som finns.

Godkväll!
nu har jag bakat en kladdkaka, och även pratat med linus!
laddat upp med loka och grejjer för en filmkväll här framför datorn.
såg att jag hade några filmer som jag inte har sett, fastän jag har laddat hem dom.
så jag har nog de jag gör!

linus och dom kommer hem redan imorgon kväll, kunde inte sluta bättre! :)
så förhoppningsvis får jag träffa honom på någondag!
min kladdkaka har jag just satt i kylen för att den ska få stelna lite..
annars blir den så jobbigt att skära upp, ja ni vet allt dedära!

men nu ska jag börja med att se en shopaholics bekännelse,
eller iaf se klart den.. så får jag se hur resten av kvällen slutar!

äre någon som vet föressten om det är cruising i pite imorgon?
knepig situation.

nåja,
puss på er!




/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0