For the days I know you'll be near, Cause a day without you, just isn't fair.

Godmorgon!
ja, det blir lule idag.
ringde till linus klockan 9, och till min förvåning så svara han ;) sööötpojken min!
iaf, så verkade allt OK, han hade it kommit på nån "cp-plan".
så jag steg upp och har hållt på att fixa mig rätt så länge nu,
men just för tillfället så sitter jag och äter frukost.
så ska väl såsmåningom börja gå och borsta tänderna, packa lite grejjor,
byta om, och sen vandra mot bussen som då somsagt går klockan 11!

och jag säger det väl igen, uppdateringen när jag är i lule vet vi alla hur den
brukar vara. men jag ska försöka slänga in nått litet inlägg om att jag lever..
om inte, så kan ni ju hålla tummarna för de :) haha.,
bråttombråttom.
puss!

Kommentarer
Postat av: truly yours F

Jag saknar dig ocksa <3

2009-08-11 @ 10:58:15
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0