For the first time in my life, I know that I’m in love.

Godnatt!
nu har jag sett klart en shopaholics bekännelse, ändå rätt bra film typ :)
har även hunnit prata med linus en gång till,
han kommer ju somsagt hem imorgon, så förhoppningsvis far jag dit då,
ifall dom inte kommer hem väldigt sent förstoss :)
gör ändå ingenting här hemma så!

men det får vi se imorgon.
hade iaf tänkt börja gå och lägga mig nu, lika bra att börja vända på dygnet..
skola snart.. huvva!
jag och sara pratade iaf lite om de idag, ska fara dit med henne.
känns fan tryggt! då virrar jag inte bort mig själv totalt.
hihi.
+ att om de är sol imorgon bitti så kan jag sola lite åså!

nåja, vi hörs imorgon.
ifall jag inte får nå ryck att vara vaken eller att jag inte kan soman.
godnatt och sovgott.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0