För världen kanske du bara är en människa, men för en människa kan du vara hela världen.

Goddag!
nu är jag hemma efter en helt galet rolig kväll i kallax, luleå!
vi hämtade somsagt upp olle på vägen, sen for vi till kallax där grunk bor.
men ingen var hemma när vi kom, men vi såg ett bar bockar jag och olle,
så vi gick till dom och försökte vara sociala med dom tills linus och dom andra kom.
men bockarna där ville varken ha mitt gräs som jag skulle ge dom,
och vi fick inte klappa dom heller, för då sprang dom bara iväg.. illa!

sen kom linus och grunk, satt och såg film åså innan själva kvällen började.
dom drack och hade sig, själv hade jag inge sug efter att dricka, så jag fick mig
ett gott skratt åt dom andra istället! hihi.
linus blev full somvanligt, svammla runt och ja, fick sig ett gott skratt!
grunk var ovanligt full, kunde knappt prata, och vingla omkring, spydde runt
bilen åallt, haha!
olle han var fullast!! och han hade inte ens tänkt dricka, men så blev de.
han spydde som ett jävla as rent sagt ut! hahah. satan vad jag skratta (a)
senare på kvällen så kom martin, lukas, louice och viktor också, och två andra
som jag inte har en aning om vad dom heter. det var en riktig trevlig kväll!
och frammåt 3 gick jag och linus in i stugan där jag, han grunk och olle skulle sova..
åsså kommer grunk och säger att olle ligger på backen och är helt borta,
så vi pallra oss upp för att få upp killen som bara låg där ;) haha.
vi fick honom till en bänk, där han börja spy och ha sig, sen försökte dom hitta
på ett ställe där han kunde sova, ingen ville ha han i stugan xD hahah.
han fick sova i en husbil iaf, var och spydde lite överallt kan jag säga.
vi började tro att han hade magsjuka..hahah!

sen somnade vi iaf efter många om och men kring 6, vaknade halv 11 typ,
ringde och väckte olle så kom han till stugan där vi andra låg.
så låg vi och svammla på där, och pallrade oss upp kring 3, då vi käkade lite,
sen gick vi vidare till en hamn, grunk bada, jag var jävulskt badsugen..
men de blev inge av de! hihi. försökte mest få ner linus!
sen så började linus fara till bergnäset, grunk skulle duscha sen fara dit,
så jag for hem. och här är jag nu, och ska nog bara ta de lugnt ikväll, skulle typ
vilja bada, men de kändes allmänt jobbigt.
vi får se vad kvällen bjuder på!
puss.


bocke bocken!

linus hedde sönder deras hängmatta, shit! länge sen man skratta så mkt!

Grunk var på lyset ganska rejält! ;)

olle, en historia försig! ;D

olle mådde fint xD.. haha, "inne" i husbilen!


olle och grunk i hamnen! :)


efter många försök av att få i honom, nöjde han sig med
att doppa huvudet ;) haha.


världens bästa! :)<3

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0