How everything broken Was so easy to mend.

Godmorron!
en förbannat trött julia äre som sitter vid datorn.
somnade igår klockan 12, linus ringde klockan 1, vi la på kring 2.
jag somnade inte förns 3... daMp!
helt seriöst, jag kommer verkligen inte orka dagen,
och det värsta av allt är att jag går till 4.. hur fan ska jag orka de?
iaf så har mjukisbyxorna åkt fram nu, hade tänkt att jag skulle orka anstränga mig
första veckan, men nae.
är trött och jävligt less, ska sova på en soffa om det finns tillfälle.
och jag ska INTE gå och sova när jag kommer hem, börjar 8,10 imorgon,
så ska fan gå och lägga mig före helvete.
okej, idag är jag på dåligt humör, hoppas det inte blir värre när jag kommer till
skolan, någon kan väl ändå försöka muntra upp mig ? :)
haha.

nåja, vi hörs efter 4 nån gång!
pusshejdå.



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0