I can't believe how things can change so fast

Godmorgon!
jag har sovit så otroligt gott inatt!
somnade kring 3, och vaknade inte en enda gång mellan 3 och halv 10,
så alarmet på mobilen ringde.
sjukt skönt!
sen har jag legat och halvsovit fram tills nu..

vad händer idag ?
själv har jag ingen aning.. vädret är inte sådär toppen ute.
iaf nu, kanske var bättre i morse ;) hah.
iaf så vet jag inte när linus kommer hem, och om jag ens tar mig dit..
på helgerna går det ju bara typ två bussar :(
och jag vet inte om jag har någon snäll person i familjen som skulle kunna tänka
sig att skjutsa mig.. det får jag väl se då.
ska ringa och höra mig för lite, så jag kan säga direkt till honom senare :)

nåja, nu ska jag äta frukost och sen försöka hitta på nå annat.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0