I can’t choose, so confused, what’s it all mean?

börjar bli förvirrad, även om jag vet att jag inte ska bli de.

Hej!
nu är jag hemma efter både en heldag skola, och en halvdag vandrig på stan
med sötsara! :)
somsagt så hade vi 7 lektioner, jobbigt somfan! men de gick ändå rätt så snabbt
måste jag få säga.
efteråt så vandrade jag och sara vidare in till stan, ett mycket trevligt slut på dagen!
hon shoppa på rätt ordentligt, jag som fortfarande snålar till tusen eftersom jag
far till sthlm imorgon köpte endast en eyeliner och ett par strumpbyxor,
sen fick det vara nog!
vi åt även middag på café pite, tacotallrik blev det för min del, supergott!
åsså hade vi en pratstund där om lite allt möjligt.
så de var fint!
sen tog jag sista bussen hem nu 18,20. medans sara fick sitta och vänta ett tag
till eftersom hennes buss till älvsbyns gick senare! :)

får se vad jag hittar på nu, ska och sola ikväll hade jag tänkt,
får se om jag kanske går ut och går lite också, kändes jobbigt..
men jag får se hur jag gör!
vi hörs.
pussciao


HP1A, sara, frida, alexandra, josefin, cornelia och malin :)

sara fredriksson gott folk ;)

alexandra :D hata mig inte för dehära (a)

hon är rätt söt min vän :)



/j.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hatar dig inte gullet;)



Och tack :)

2009-08-27 @ 20:24:34
URL: http://alexandrastrandbergg.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0