I can't find the words to explain, Just how much you got me going insane.

Godnatt!
såg klart hundpansionatet, typ bra film ändå!
måste erkänna att det kom en och annan tår också.. (a)
sen svammla jag på på msn åhade mig innan linus ringde,
så har jag pratat med han tills nu :)

som de ser ut nu så ska jag fara dit imorgonbitti med 11 bussen..
inser ni hur tidigt det är?
så jag ska typ stiga upp klockan 9, och sen ringa han då..
han kommer ju förfan verkligen inte svara.
iaf så skulle jag ändå ringa för att kolla om han hade kommit på nån "cp-plan"
som han kallade det, antar att det betyder om det har kommit nå annat ivägen.
får väl se?
annars så far jag dit då, åsså får vi se om jag sover där eller inte..
dom ska ev. tälta.. vet it om jag var så sugen på de.
varmt och jävligt vafan xD haha.

nåja, ska hoppa i sängen nu.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0