I don't want to let you go but I know, that it's the right thing to do baby.

Godmorgon!
som att jag har sovit gott inatt.
linus ringde, och när vi hade lagt på så somnade jag garanterat inom
10 sekunder. helt underbart.
sen sov jag som en stock till halv 10 då alarmet på mobilen ringde,
sen somna jag om, vaknade 11 och steg upp, men alldeles för snabbt,
så de började snurra lite väl mycket, så då gick jag och la mig igen och låg
där tills nu halv 1 :)

vad händer idag?
jag har ingen aning, vädret är ju it sådär toppen..visserligen har jag it varit ute,
men de ser ut som att de blåser och har sig..
jag är sugen på att gå på stan igen..
men de kan jag ju inte göra? eller?
kanske tar en bakdag, de brukar vara roligt.
får se vad jag orkar.
nu ska jag göra frukost,
puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda L

haha fan va kul. jag klev upp kl 7 å for till stallet vid 8, å kom hem å hade kört häst å massa kl 11 å när jag va i stallet vare aaasjävla varmt! haha ;D

2009-08-06 @ 15:54:06
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0