I hope you do remember your snow doesn't warm you in december.

hallå!
kom nyss från duschen, otroligt skönt!
och sitter för tillfället och pratar med min frida, som för de andra far snart :'(
sen smsar jag med en grinig linus typ haha.
men så kan de vara!
ska snart sätta på en film, tror det blir bröllops duellen!
många har sett den har jag hört, så jag hoppas den är bra.

sen ska jag göra en tidig kväll.
måste upp kring halv 9, om it tidigare! 
ska med en buss som går halv 10 in till stan, åsså ska jag klippa mig kvart över 10, 
och sen strosa runt på stan, måste köpa mig nå mjukisbyxor, och nå skor, 
och lite annat småtrams
sen så ska jag äta lunch med min syster har vi bestämt, hon jobbade till 4
så hon kunde inte gå på stan med mig, men äta skulle vi göra.
och det passar mig nog rätt bra, om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog 
vara hungirg då (a) hihi.

nae, känner att jag håller på att bli på dåligt humör, så ska nog sluta medans
jag är någorlunda glad. 
puss! 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0