I know that you'll be there when I will say goodbye.

Hejhej!
ja, denna kväll blev inte riktigt heller som jag hade väntat mig!
jag gick somsagt ut och gick, var riktigt skönt. fastän det var småkyligt ute!
men himmelen är klarblå ute, så jag tror på en toppen dag imorgon.
sen när jag kom hem började jag prata med syster, och om imorgon
blir mest troligt antingen PHB eller stugan!
och ifall det skulle vara dåligt väder så far vi nog till stan!
så de blir nog lysande.
så i all stress hoppade jag in i duschen, och har nyss packat klart.
och nu rullar syster in på gården! :)
så jag ska bara packa de sista, och sätta ut mat åt lillan så hon klarar sig..
sen ska vi fara till statoil och hyra film och köpa nå gott antar jag,
och sen bara mysa på resten av kvällen!
uppdatering kommer nog senare.
för detta blev ett väldigt grötigt inlägg känner jag :) hihi.
nåja.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0