I know they’ve got a plan, but the ball is in my hand.

Godmorgon!
somnade runt halv 3 igår, så jag är ändå nöjd! haha.

och vaknade för ungefär en halvtimma sen.

har sovit typ skönt fram tills nu på morgonen, först ringde klockan halv 10.

sen börja emil spamma mig med sms typ halv 11.. höll på att gå i taket ;o

meeen.. jag somna om somsagt!

vet inte vad som händer idag..
börja fixa och ha mig för imorgon skulle jag tro..
tragiskt att skolan börjar imorgon :o och att för endel andra börjar den om 5 dar -.-
men jag måste ändå medge att det är lite spännande och ska faktiskt bli roligt
att börja i en ny skola, starta om på nytt liksom.
dessvärre vet jag att jag kommer ångra dedära jag just skrev om någon vecka.
men sommarlovet har bara rusat iväg.. vars har alla dagar tagit vägen?
men jag ska då inte klaga, denna sommaren har varit den bästa på otroligt länge!
Handels och Administration programmet är det som väntar på mig på strömbacka
imorgon alltså.. klockan 10 - stora samlingssalens främre del. hoho!
nervös..men spännande!
hoppas iaf att jag hamnar i en bra klass. även fast jag hade otroligt roligt med 9a.
som tur är så känner jag ju endel som ska gå handels, så helt ensammen är jag
ju inte. men jag hoppas att jag lär känna några nya ppl också, alltid roligt :)
så förhoppningsvis gör jag de.

nu blev detta ett onödigt långt inlägg såhär på morgonkvisten!
ska käka frukost jag nu.
puss!



/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0