I shouldn't look so hard For the things that make me happy.

Godmorgon i stugan!
Klockan är 7, och jag är klar för skolan typ.
känns helkonstigt att vara klar den hära tiden, förut steg jag upp nu! haha.
det blev inte en sån tidig kväll igår iaf.
jag la mig i sängen till min förvåning klockan 10, sen låg jag och prata med linus,
vilket inte är nå negativt! men sen iaf när vi hade lagt på så kunde jag ändå inte
sova.. så då låg jag och vred och vända mig i sängen huuur länge som hellst,
och jag vet inte riktigt vad klockan blev när jag somnade.
men iaf så vaknade jag klockan 6, så de var ju tur!
nu ska jag vandra till tandborsten sen bussen såsmåningom!
 skola idag till 14.00!
vi hörs!
adios!



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0