I use to look the other way, and save the troubles for another day.

Godkväll i stugan!
då har jag sett klar bröllops duellen, en riktigt bra film faktiskt..
man får en tanke på hur mycket endel vänner kan betyda för en!
har iaf just tagits bort sminket, otroligt skönt!
sitter just nu i bara en stor t-shirt och altandörren på vidgavel,
och balkongdörren på övervåningen är också på vidgavel för tillfället,
helt gaalet varmt det är i huset! håller på att svettas ihjäl.

funderar på om jag ska se en till film eller inte..
jag har lite huvudvärk känner jag, och jag hoppas att den inte blir värre.
+ att jag har ont i ryggen från alla banor på badet idag..
åsså slog jag i den i nån hård grej i en bubbelpool.. aj!

men jag tror ändå jag ska se en till film, klockan är ju trottsallt bara barnet ännu ;)
på återseénde!
puss.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0