I'd heard about you before, and I wanted to know some more.

Godnatt !
ja, nu har jag varit hos syster ett bra tag !
vi for somsagt till statoil och hyrde film, the woman.
sen köpte jag chips osv, gottgott!
filmen var rätt bra, fast småseg från början, bättre i slutet..
men då har man sett den iaf.

nu ska vi iaf gå och sova kan jag tänka mig, höll på att somna i soffan.. illa!
åsså hoppas vi på toppen väder imorgon så vi kan fara till antingen PHB eller
stugan och mysa gärnet!
och ifall det är dåligt väder så kommer vi nog fara in till stan och dra en liten shopping
runda där, jag har några grejjer jag måste köpa innan skolstarten..
som förövrigt är om mindre än en vecka.. NERVÖST!!
men det tar vi i ett annat inlägg.
nu säger jag godnatt.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0