I’m gonna Fight to find myself, me and no one else.

Hej!
somnade efter sist jag skrev och vaknade halv 3 ungefär.
och nu har jag nyss varit ute på en promenad, skulle gå och gunga
men det var folk i allllla lekparker, så jag tare ikväll istället!

sen nu när jag kom hem skrev ludde till mig i panik om att han hatade sin klass,
så jag fick länken för att se klasserna.
och jag kan väl säga att det var lite komiskt..
för i min klass gåre nämligen BARA tjejer, inte en eeeenda kille. haha!
så det var lite tråkigt måste jag erkänna, killar är såå otroligt roliga att umgås med!
men det löser sig, annars känner jag rätt många i klassen, och vet vilka några andra
är också, så det ser rätt bra ut måste jag säga!
HP1A från och med nu då vaaaa.


för övrigt så sere ut som att jag går till halv 3 på fredag.. vilken lycka! -.-

/j.

Kommentarer
Postat av: sofia

på mitt stod det att jag gick till 15.05 på fredag (om det då stämmer?) så klaga inte! haha

2009-08-19 @ 19:44:26
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0