I’m not sure anymore, It’s just so hard.

Godkväll!
smoothien var underbar, länge sen den var sådär god! haha.

passade även på att plocka fram lite grejjer som ska med till sthlm,

så kan jag bara packa ner de imorgon kväll i en resväska!


efter skolan imorgon drar jag och sara in till stan och vandrar där lite,

blir nog super trevligt! lära känna henne ännu mer :)

fast före de så är det skola med 7 lektioner.. de är jobbigt somfan!

från 8,10-15,15! håll ut förfan julia.
men jag har stockholm att se framemot, och det gör jag verkligen :)

nu ska jag snart vandra vidare uppåt och fixa nå kläder till imorgon,
sen såsmåningom lägga mig i sängen och göra en tidig kväll eftersom det blir
en tidig morgon och lång dag så :)
förhoppningsvis ringer linus också, annars äre första gången på väldigt länge jag
inte har pratat med honom på en hel dag.. och det gillar vi inte.
så jag hoppas han gör de, han svara nämligen inte när jag ringde,
så tänkte att han kanske ringer upp :) hihi.

jajja,
upp för trappan vare!
puss och sovgott!



/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0