I'm so happy when I see, that you are smiling back at me.

Godkväll!
ja, det blev ett kvällsdopp i bruket ändå, mycket trevligt.
jag, sofia och patrik badade, medans fredde var fotograf!

och vattnet var inte så kallt ändå, även fast jag har blivit en stoor badkruka..

förr var jag som fisken i vattnet, tveka aldrig på att bada.

men tro mig, det har blivit ändring på det nu..

sofia var segast i vattnet, besvikelse på dedära.

sen skulle alla simma över till andra sidan vid stenarna, jag var snabbast ut.

sofia banga och vände, VEKLING!

putte kämpade sig ut med mig, sen när vi kom fram var vi tvugna sätta oss på stenarna
ett tag, de jobbigaste jag har varit med om på länge :o
vilken träning alltså!
sen skulle vi tillbaka också, men han den VEKLINGEN gick på vägen tillbaka,
medans jag tappert kämpade mig tillbaka, stolt jag var efteråt!
såja, då var årets första dopp genomfört, bättre sent än aldrig? :)

nu ska jag ta chipsen som blev kvar från igår, och sätta mig och se bröllops duellen!
hörs senare.
puss!

det är inte bara en bild..

det gick småsegt från början..

tvekarn..

hopparn! :D

jag och putte hade vattenkrig!

..fast jag tror jag blev mest drabbad..

patrik "veklingen" eriksson! :)

sofia "veklingen" wiklund! :)

julia "storbadarn" lundkvist! ;)

sen sa sofia att vi skulle simma över.. titta hennes arm.

vi börja!

fortsatte, observera att jag låg först hela tiden ;)

jag och putte kom fram :D

medans vissa andra vände om..hihi.

/j.


Kommentarer
Postat av: storbadarn

jag simma ju nästan över!!!! :D

2009-08-07 @ 10:43:18
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0