i'm trying so hard to hide, all these feelings insid.

Godkväll!
nu är allting gjort, så otroligt skönt ska jag bara säga!
var först ute och gick i ungefär en timma, och lyckades få skavsår på ena hälen,
och blåser i båda händerna.. duktig!
sen efter att jag hade varit ute och gått vandrade jag vidare till
backgårdsskolan och min älskade gunga!
satt och varvade ner lite, och bara tänkte åallt somvanligt!
sen gick jag hem, hämtade pengar och mobilen och gick vidare till solariumet!
solade, sen hem!
och innan jag duschade så gjorde jag 60 sit-ups sen fick jag äntligen ta min
efterlängtade dusch :)
så jag är faktiskt ganska nöjd över mig själv!
nu däremot ska jag ta mina tuggummin och en loka och sätta mig och se film,
ska först se klart yes man, sen börja se hund pansionatet!
blir helt lysande!
vi hörs.
puss.


ungefär så kommer jag nog se ut när jag ska upp för trappan
senare inatt! :)

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0