It's so good 'till it goes bad.

Godkväll!
kvällen slutade inte riktigt som jag sa..
istället för att gå ut och gå, så gick jag till backgårds och gungade!
mycket trevligare och mycket roligare! :)
sen var min syster jessica på en fest inne i norrfjärden, men hon hade tråkigt
och fråga om vi inte skulle göra nå istället, så hon kom och hämta mig,
och vi kila vidare in till stan, först till henne fick min examens present
- bättre sent än aldrig? ;) hihi.
fick ett stativ till kameran, har länge vela ha de, så de satt som smäcken! :)
tackar så jätte mycket för de sötsyster!
sen så hade hon bakat kladdkaka igår, så vi satt och smaska lite på den,
otroligt god, med after eight åallt mums!

sen när vi satt där så ringde linus och fråga om jag skulle följa till phb imorgon,
inomhusbadet alltså, han och grunk var helt taggade.
så de blir phb imorgon för hela slanten, blir nog riktigt roligt ;)
ska försöka att inte bli dränkt bara.

sen for vi vidare in till stan, hämta ut lite pengar.
och sen for vi bara runt i stan och körde lite bil, jag älskar att åka bil.
fyfan va skönt det är!
iaf sen så for vi in till norrfjärden, och tillbaka till festen, träffade en full tobbe!
alltid lika rolig på fyllan xD haha.
har fått mig en storebror, han sa iaf att han var min nya storebror! 
och de är väl alltid bra antar jag? =) haha.
efter att vi hade stått där och pratat väldigt länge så skjutsade syster hem mig,
och nu är jag här.
blir förmodligen ingen film ikväll heller, haha. it de minsta förvånad.
ska packa alla grejjer till imorgon, sen försöka göra en tidig kväll,
linus sa att han skulle ringa mig typ 9? får väl se hure blir med den saken,
och vem de blir som väcker vem ;) hahah.
nåja.
puss!


i love it.

mitt nya stativ! :D

tro han stod och förklara om att jag ska ringa han om jag
mår dåligt åallt! ;) broooshan vafan! ;)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0